29 Aralık 2009 Salı

FIRINDA KARNIBAHAR

Dolapta çok az karnıbaharım vardı. Blog arkadaşlarımızda da fırında karnıbahar kızartmasını çok görüyordum. Ama ben beşamel sos yapmadım bir dahaki sefere de öyle deneyeceğim.

Karnıbaharları küçük parçalara ayırıp, yıkayın. Bormaca karnıbaharları düzgünce yerleştirin. Kasede yarım çay bardağı sıvıyağ içine istediğiniz baharatları ve tuzu ekleyip, karnıbaharlara iyice yedirin. Önceden 180 derecede ısıtılmış fırında 1 saat kadar pişirin. Üzerine sarımsaklı yoğurt dökerek servis edin...

12 yorum:

balböcükleri dedi ki...

benim sabah ne pişrsem diye düşünürken aklıma karnabahar geldiydi bunu yapiim bari:)ellerine sağlık iyi fikir

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Arzu ben cok severim karnabahari! Sevmedigim sebze yoktur, ama karnabahar favorilerimden biridir. Besamel soslu harika oluyor en kisa zamanda dene bencede:)

İlknur dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyor..

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

çOK SEVERİM KARNIBAHARI. AYNI ZAMANDA SAĞLIK AÇISINDAN DA ÇOK FAYDALI BİR SEBZE SENDE HARİKA YAPMIŞSIN AFİYET OLSUN ELLERİNE SAĞLIK CANIM :)

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Çok hafif oluyor. Mideyi de rahatsız etmiyor karnıbahar. Selma'cım en kısa zamanda beşamel sosluda deneyceğim aklımda...

kalpkurabiye dedi ki...

herhali kabulümdür bu nefiss yiyeceğinn ellerine sağlık canımm

PAPATYA PRENSES dedi ki...

mımm enfes görünüyor, beşemal sossuz olması benlik yani:)

ellerine sağlık canım..

karamel mutfak dedi ki...

harika görünüyor canım ellerine sağlık.

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Canım ziyaretin için çok teşekkür ederim. Senin karnıbaharda tam ağızlara layık görünüyor. Ellerine sağlık.

Sevgiler...

mutfakcini dedi ki...

Dolapta vardı bir kaç dal,akşama yapiim senin tarifinle :) elerine sağlık canım.Karnabaharın her türlüsünü severek yerim ben de.sevgiler.

cansudere dedi ki...

hoş bir fikir.

Disalce dedi ki...

ben şahsen bu halini daha çok seviyorum..beşamel sosu pek kullanmadığım için galiba..

ellerine sağlık..bu hali harika görünüyor...