29 Mart 2013 Cuma

NESFIT BALLI BADEMLİ


 
 
FikriMühim'in Nesfıt Ballı & Bademli kampanyasına katıldım. Kapanya zamanı süper. Bu aralar işyerinde Nesfit tüketmeye başlamıştık bile. Eeeee yaz geliyor forma girmek lazım değilmi?
 
Daha önce çikolatalısını ve kırmızı meyvelisini denemiştim. Hatta işyerinde tatlı krizine girdiğimiz zaman çikolatalı nesfiti didiklediğimizi bilirim:) Başka marka üründe denedim ama Nestle'nin tadını vermiyor bunu bütün içtenliğimle söylüyorum. FikriMühim sayesinde bugün ballı bademliyi denedim ve bayıldım. Favori çeşidim oldu diyebilirim. Çıtır çıtır, hafif, tatlımsı... Nesfiti ilk başlarda sütle tüketiyordum ama yoğurtla da denemeyenler varsa kesinlikle tavsiye ederim. Benim seçimim yoğurtla yemek:) Bal ve badem uyumu çok iyi bir seçim olmuş.
 

Hiç yorum yok: