6 Ocak 2009 Salı

SEBZELİ MERCİMEK ÇORBASI

Sıcak ve bol vitaminli bir çorbaya ne dersiniz? Ben beğendim, inşallah sizinde damak tadınıza uyar... (Arzu)



Malzemeler :


1,5 su bardağı kırmızı mercimek
1 adet patates
1 adet havuç
1 adet soğan
dereotu (yarım demet kadar kullandım)
maydanoz (yarım demetten biraz az kullandım)
brokoli
fesleğen
tuz
su





Yapılışı :



Ben çorbayı düdüklü tencerede yaptım. Kırmızı mercimeği yıkayın. Patates, havuç ve soğanı rendeleyin. Dereotu ve maydanozu ince ince kıyın. Brokoliyide küçük parçalar halinde doğrayın
diğer malzemelerle birlikte tencereye koyun. Üzerini geçecek şekilde su ekleyin.Son olarakta tuz ve fesleğenide koyarak, pişirin.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Kızlar,
siteniz hayırlı olsun :) bu güzel tarifler için ellerinize sağlık birde becerip yapabilsem :)(hazır yapılmışı yokmu bunların mesela burdaki tarifler istediğin an masanda olsa)
bu güzel tariflerin devamını isteriiz benim canım arkadaşım arzu ne yapsa güzel olur kendisi güzel.tatlışkom ellerine sağlık,seni çoooook seviyorum Başarılar.... (ŞENAY)

Adsız dedi ki...

Çorba çeşitlerini çok severim. Bu tür bir çorbayı ilk defa görüyorum. Bu güzel tarif için çok teşekkürler.

İçine çok fazla değişik malzeme katıldığı ben yapamayacam galiba. Forever sade Mercimek Çorbası diyorum :)

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Kyo, malzemeleri bulmak o kadar zor değil. Biraz çaba gösterirsen yapabilirsin...