1 Nisan 2009 Çarşamba

SON AÇIKLAMA

Merhaba Blog Arkadaşlarımız,

"Mutfaktaki Deli" Bloğunun sahibi Esra arkadaşımız, bloğumuz hakkında hiçbir detayı anlamaksızın bizi emeğe saygısızlıkla, resmen hırsızlıkla suçlamaktadır. Kendisine gerekli açıklama yapıldığı, halde konu uzadıkça uzamaktadır. Bizim tarafımızdan sayfasına bırakılan konuyla ilgili açıklayıcı yorumlar sizler tarafından okunmasını istemediği için silmektedir.

Arkadaşımız yorumlarından bir tanesinde “çok izlenen bir blog değil, yazıyı bende tesadüfen gördüm” demiş. Aslında bu arkadaşımız düne kadar bizi izleyen bir blogcuydu, nasıl olurda tesadüfen görüyor anlamış değiliz.
Eğer bloğumuzdaki "beğendiğimiz yazılar" bölümündeki yazılara dikkat etseydi, yazarının kim olduğunu bildiğimiz yazıların altında ya da başlığında kime ait olduğu yazıyoruz, emeğe saygısızlık yapmamış olduğumuzu anlamış olurdu. Kendisi bizi suçlamayıp yazarın adını verseydi, hemen yazının altına ekleyip tekrar yayınlanırdı. Şayet yayınlanmazsa o zaman suçlayabilirdi.

Bizim hiç bir ard niyet gözetmeksizin beğendiğimiz bir yazıyı blogda yayınlamamızdan olay nerelere geldi ve bu kadar açıklama gereği duyduk. Çünkü anlayıp dinlemeden sadece kendi anlamak istediği gibi anlayıp emeğe saygısızlıkla, hırsızlıkla suçlanmak, iftiraya uğramak çok kötü ve onur kırıcı bir durum.

Blogda, diğer bloglardan alınan birebir tariflerde blog ismi veriliyor bunada dikkat etmemiş arkadaşımız.
Bir de vicdandan bahsediyor arkadaşımız, eğer kendisi vicdanlı biri olsaydı yaptığımız açıklayıcı yorumumuzu yayınlayıp, siz tarafsız arkadaşlarımızın da bizi hırsızlıkla suçlamasına izin vermezdi. Defalarca açıklama yaptığımız halde yayınlamadı.

Bu konuyla ilgili açıklamayı da son kez yapıyoruz arkadaşlar. Ve kendisine;

“İzlediğin veya tesadüfen gördüğün bir bloğun içeriğini tam anlamadan lütfen emeğe saygısızlıkla suçlama.”

diyoruz.

Sevgiyle Kalın.

7 yorum:

Betül KAVAL dedi ki...

kim tarafından yazılmış bilmiyorum ama böyle şeylerin sizleri üzmesine izin vermeyin. Ben en azından kendi adıma sizlerin hırsızlık yapacapına inanmıyorum.

sevgiler

bir demet feslegen dedi ki...

Merhaba..
Bloguma yaptığınız açıklama yazısından sonra buraya gelmiş bulunmaktayım..
Ben açıkçası buraya girip bakmamıştım, siz yada başkaları önemli olan kişilerin kim olduğu değil, bunu yapan herkes için yazdım ben o yorumu..
İnsanlar bu olaylar yüzünden, sayfalarına sağ tıklama yasağı getiriyorlar.. Olan sitelerin gerçek okuyucularına oluyor.. Hevesler kırılıyor, kimisi yazdığı son derece güzel yazıları yazmaktan vaz geçiyor..
Sizin duruma ise yorum yapmayacağım, yaptığınız açıklama zaten yukarıda..Okuyanların takdiridir gerisi..Keşke, "bu yazı bana bi zamanlar mail olarak gelmişti" falan deseydiniz..
Kolaylıklar diliyorum..
Eda

TATESAL dedi ki...

Ya arkadaş 1 Nisan şakası falan sandım ...Bu ne biçim bir suçlama.İllede insanlar bir yerlerden birşeyler aldılarsa ithammı etmek lazım.Lütfen gereğini yapın ve o ilgiliye cezasını verin.Ben sizin ne kadar açık yürekli oldğunuzu biliyorum...Kimseyi alakadar etmez...SEvgiler

anka dedi ki...

Merhaba.Yorumunuzu aldım,açıklama yapma ihtiyacı duydum bu yüzden.Ben zaten şahsınızı,ya da tanımadığım birini asla itham etmem.Genel anlamda karşıyım bu tarz şeylere,bu yüzden de yaptığım genel bir yorumdu.Blogunuzu ilk kez ziyaret ediyorum.Dilerim aranızda en tatlı şekilde çözersiniz sorununuzu.Sevgiler.

Aybike Ceylan dedi ki...

Merhabalar Arzu,

Bana biraktiginiz yorum uzerine geldim, tabii ki tam bilmeden kimseyi emek hirsizligi ile suclamak dogru degildir benim yazdigim genel anlamda bir yorumdu ve bunu umarim diger blogcu arkadas ile daha da buyumeden cozersiniz. Sevgilerimi birakiyor, iyi gunler diliyorum.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

merhaba bloguma yorumunuzdan sonra geldim ilkekz ziyaret ediyorum.benim yorumum genel anlamda yapılmış olup şansınıza yönelik değildir. yanlış anlaşılma olmasın .ha emeğe saygı konusunda düşüncelerim aynıdır..keşke sizde yazıyı yayınlarken bana mail olarak geldi falan deseydiniz bu polemeik olmazdı sanırım.neyse bizler burada güzel vakit geçirmek içim varız birbirimizin kalbini kırmak üzmek içim .siz açıklamanızı yapmışsınız artı bana gönderdiğiniz mesajıda arkadaşa gönderdim yayınlanmasını istememiştim ama mesajı otamatiğe bağladığı için yorumunun aynen yayınlandı.sanırım aranızda bir yanlış anlaşılma oldu.hayat kısa bugün var yarın yokuz kalp kırmamak yanlış anlaşılmaları tatlıya bağlamak gerekir , bu konuyu beraber tatlıya bağlasanız dostluk kazanır diye düşünüyorum sevgiler

atesböcegi dedi ki...

merhaba Arzu ve Sibel, bir arkadaşın bloğunda emek hırsızlığından bahsedilince bende katıldığımı yazdım. Ama aranızda geçen tatsızlıktan haberim yoktu. Yorumum genel anlamdaydı, ki olaya açıklıkta getirmişsiniz, artı etiket ismindende anlaşılıyor. Keşke bu talihsiz olay olmasaydı umarım sular durulmuştur bile. İkinizede sevgiler