4 Mayıs 2009 Pazartesi

MİM

Blog arkadaşımız Mahperi bizi mimlemiş. Biraz cevabım geç oluyor ama kusura bakma arkadaşım...

1 - 1 yıl sonunda zengin olmak koşuluyla her gün kabus görmek istermiydiniz?
Hayır kesinlikle görmek istemezdim.

2 - Kör olmak ve sağır olmak arasından nasıl bir seçim yapardınız?
Sağır olmayı tercih ederim.

3 - Öleceğiniz anı görmek istermiydiniz?
Hayır görmek istemezdim. Eğer o anı bilirsem yaşayamam ki :(

4 - Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?
Üzülürdüm.

5 - Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz,son bir kez eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?
Değerli eşyalarım varsa hemen onları alırdım. :) (Takı, para vb...)

Bende Eylem, Candan Tarifler, Reyyan, Betül köroğlu, Sihirli Oklava, Armina ve Leydielif arkadaşlarımızı mimliyorum...

7 yorum:

atesböcegi dedi ki...

ödüller, anketler, börekler, yogunluktan neleri kacirmisim meger. zevkle bir solukta okuyuverdim. ödülünüz hayirli olsun arzu ve sibel. anketide zevkle okudum. börek harika olmus. sevgilerimi göderiyorum.

Primarima dedi ki...

Bu mim cok zor bır mım bende cevaplayacagımda yakında bekletıyorum :)

reyyan dedi ki...

kısa zamanda cvplamaya çalışırım inş sevgiler.

kardelen dedi ki...

Çok teşekkür ederim Arzucum bu mimi daha önce cevaplamıştım ama tekrar cevaplayacağım inşallah sevgiyle kal...

armina dedi ki...

Arzucuğum en kısa zamanda cevaplamaya çalışağım.

Baharcicegi dedi ki...

Cok degisik sorulu bir mim olmus,cevaplarina aynen katiliyorum ben olsam ayi cevabi verirdim
sevgiler

reyyan dedi ki...

canım ben çok geç kaldım kusura bakma cvplara aşağıda verdiğim linkten bakabilirsin.
sevgiler


http://reyyanresimlitariflerim.blogspot.com/2009/04/genel.html