27 Ağustos 2009 Perşembe

SUCUKLU MENEMEN


Günaydın arkadaşlar. Biraz geç olacak ama herkesin Ramazan-ı Şerif'i mübarek olsun. Bedenimizden sıhhat, soframızden bereket, dilimizden dua eksik olmasın...
Blog sahibiyim diye bedavadan geçinen ben yine karşınızdayım... Uzun zamandır Arzu arkadaşımın tarifleriyle blog, blogluğunu biliyor :) .... Ama ben hiç bişey yapmıyormuyum, yapıyorum ama blogda olan şeylerden yapınca tekrar tekrar yayınlamak istemiyorum... Bugün kahvaltılık bir tarif ile karşınızdayım (galiba biraz tembel işi olmuş demi). Sucuklu menemen tarifini kardeşim Yasemin'den aldım . Teşekkür ediyorum kardeşim....


Malzemeler
2 kişilik
2 adet dometes
2 adet biber
3 adet yumurta
Sucuk
Margarin
Tuz

Tabi siz malzemeyi dilediğiniz kadar artırabilirsiniz.

Biberleri küçük küçük doğrayıp eritmiş olduğumuz margarinin içine koyuyoruz. Biberler solana kadar pişiriyoruz. Sonra dometeslerin kabukları soyup onlarıda küçük doğrayıp biberlerin içine ilave ediyoruz. Yumurtaları tuzla bir kasede çırpıyoruz. Dometesler de sönünce yumurtamızı ilave ediyoruz. Ocağın altını hafif kısıp tavanın ağzını kapatıyoruz. Yumurtalar pişmeye başlayınca ince ince doğradığımız sucukları ilave ediyoruz kapağını kapatıp pişiriyoruz. Sonra afiyetle yiyoruz..
Biz gece sahurda yaptık. Nefisti...


2 yorum:

Ballı Cimcime dedi ki...

Elcağzına sağlık canım, çok güzel gözüküyor. Üzülme bitanem ben de bu yemek yapma konusunda çok tembelim. Ama yapan arkadaşların tarifleirne bayılıyorum ve onları arada uygulamaya çalışıyorum. Sağolsunlar hepsi nefis resimleri ve anlatımlarıyla destek oluyorlar. Senin tariflerinden de bir kaç tane aldım haberin ola:))) Sevgilerimle, öptüm.

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Hoşgeldin Ballı Cimcime. Güzel yorumun için teşekkürler. :)

Afiyet olsun...