16 Eylül 2009 Çarşamba

CREM OLE'Lİ TATLI



Çok basit ve bir o kadar da lezzetli. Bu tatlının tarifini Arzu arkadaşımdan aldım ve ondan önce bloğa koyuyorum :))


Malzemeler :

2 paket muzlu Crem ole
1 büyük paket bebe bisküvisi
1 paket çikolata sosu
Süt (crem ole ve çikolatalı sos için)


Yapılışı :

Crem ole paketteki tarifine göre yapılır.. İçine bebe bisküvileri iri parçalar halinde kırılır. (Paketin hepsini kullanmayın içinde 10-15 tane bisküvi kalsın) Bisküviler ile crem ole iyice karıştırılır. Servis tabaklarına alınıp üzerine çikolata sosu dökülüp servis edilir. Afiyet olsun..

Not: İsterseniz tepsiye yayıp üzerine çikolata sosunu döküp, keserek servis yapabilirsiniz...

7 yorum:

Primarima dedi ki...

Bende regl dönemi tatlı krizlerinden birni yaşıyorum ve şu anda bu sayfaya melüüül melül bakıyorum:)
ellerine saglık.

Betül KAVAL dedi ki...

canı tatlı çekenler için acil yapılabilecek bişey. ellerine sağlık canım..

sevgiler

Unknown dedi ki...

Çok pratik bir tatlı. Ellerinize sağlık.

Yemekbahane dedi ki...

Acil durumlar için birebir..Eline sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

afiyet olsun arzucuğum,
sorularını tarif üzerinde cevaplamaya çalıştım ..
sevgilerimle..

meleginmarifetleri dedi ki...

oldukça basit ve hafif bir tatlı olmuş ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Ne guzel bi sayfa bu boyle, civil civil.Yeni gordum bayildim.Bende takip edeim artik.Ellerinize saglik kizlar...