29 Ocak 2010 Cuma

DAMLA ÇİKOLATALI MUFFİNLER...

Daha önce demiştim kardan dolayı evde mahsur kaldık diye. İşte muffinlerde kar mağduru olarak mutfağımdan çıkanlardan bir diğeri:) Sinangil'in hediye paketinden çıkan Kakaolu kek un ile yaptım. Süper oldu. Yiyenlerden tam not aldı. Tarifi Sevgili Devletşah'tan aldım...
Malzemeler:
3 yumurta
1 su bardağı süt
170 gr. tereyağ (ben teremyağ kullandım)
1 su bardağı çikolata damlası
1/2 çay kaşığı tuz
2,5 su bardağı Sinangil Kakaolu Kekun
1 su bardağı şeker
1 pk. vanilya
Yapılışı :
Oda sıcaklığında yumuşamış tereyağını mikserle 3-4 dk. çırpın. İlk önce yumurtaları daha sonra şekeri ilave edip çırpmaya devam edin. Damla çikolata, tuz, un ve vanilyayı bir kapta karıştırın ve diğer karışıma ilave edin. En son sütü ekleyin. Muffin kalılarına paylaştırıp, daha önce ısıtılmış 180 derece fırında 30 dk. pişirin...

20 yorum:

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhaba canım.Ellerine sağlık nefis görünüyor.Sevgiler.

Tuğba Agaci dedi ki...

PUF PUF OLDUKLARI BELLİ OLUYOR BURADAN ELİNE SAĞLIK (:

ceydabural dedi ki...

çok güzel görünüyor kahve yapıp geiyorum yada sen gel :)gelirken bunlarıda getir

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar, birkaç saat sonra bende kendmi iyi hissedersem evdekilere bir kek yapayım. kızım başımın etini yiyor :)

ellerine sağlık canım

kalpkurabiye dedi ki...

canımm ellerine sağlıkk nefis görünüyorlarr ellerin dert görmesinn..

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Kaliplarini kullanmissin:) Muffinler cok lezzetli gorunuyorlar, ellerine saglik!!

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Evet selma'cım teşekkür ederim...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ceyda kahveler hazırmı...

Arkadaşlar elleriniz dert görmesin güzel yorumlar için teşekkürler. Şimdi herkes mutfağa kek zamanı:)

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Nefis olmuşlar.

Unknown dedi ki...

selam :)
sevgili Arzu ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim her zaman beklerim bloğuna ilk kez geldim iyiki de geldim nefis mamalar var ellerine sağlık sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bu kar bize yaradı mı yaramadı mı anlamadım:))

Ellerine sağlık canım, tombik tombik nefis görünüyorlar..

zeynepin sesi dedi ki...

mmm,nefis gözüküo :)

Şehnaz dedi ki...

mis mis.....ellerine sağlık...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım elelrine sağlık bende yaptım bugün gerçekten çayın yanına harika oluyor...

bilge dedi ki...

nefis görünüyor o kadarcıkmı yaptınız kime yeter ah ah tatlı krizim tuttu ellerinize sağlık...sevgiler

ilcucchiaiodoro dedi ki...

Çok güzel, övgü.

mandalincikmazi dedi ki...

Arzucum muffinler çok cici cici olmuş ellerine sağlık canım
valla ben de çok yoruldum şöyle evde mahsur kalmayı istiyorum işe telefon açsam anahtarı bulamıyorum bu gün evde mahsur kaldım desem nasıl olur acaba :))
Afiyetler olsun canım.....

casminella dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor...

casminella dedi ki...

Mimlendiniz, bloguma uğrar mısınız...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

harıka görunuyor ellerınıze sağlık izlemeye aldım blogunuzu bende beklerım paylaşımlar ıcın sevgiler:)