18 Ocak 2012 Çarşamba

HAYVAN ŞEKİLLİ KURABİYELER


Bu kurabiyeleri Sevgili Ufuk'ta gördüm ve bayıldım. Tam oğluşuma göre dedim. Doğum gününe özel yaptım. Minicik yumak ellerine alıp yedi tombişim.

Malzemeler:

250 gr tereyağ
1 yumurta
1 su bardağı nişasta
1 su bardağı pudra şekeri
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 çay kaşığı karbonat
Alabildiği kadar un

Yapılışı:

Bütün malzemeleri karıştırıp yoğurun. Hamuru yarım saat dinlendirin. Un serperek hamuru açın. Hamurun üzerini de unlayın. Kalıplarla hamuru kesmesi kolay oluyor. Aksi taktirde kalıbın içinde kalabiliyor. Önceden ısıtılmış fırında 10-15 dk. pişirin....

9 yorum:

umutluhayat dedi ki...

tam çocuklara göre ,nefis görünüyor.ellerinize sağlık.

gülay mutfakta dedi ki...

merhaba arzu,
bende bayıldım bu kurabiyelere, bir şey sorucam kalıpları nerden aldın:)
tekrar yeni yaşınız kutlu olsun.. daha nice doğum günleri kutlayın..

sevgiler

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlıkk

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

çok şekerleeerr:),hem küçük bebeklere hem koca bebeklere:)
ellerine sağlık canım..

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar,

Gülaycım kalıpları Realden aldım. Bulamam sanmıştım ama buldum...

estergonyesil dedi ki...

Bu sene 17 Ocak - 17 Şubat tarihleri arasında ikincisini düzenlediğim Ben Buldum! etkinliğine iştirak etmeniz beni çok mutlu edecektir.

Hem aramıza katılan yeni bloglar hemde koca bir seneye bir sürü kendi tarifini sığdıran bloggerların tariflerini şimdiden merak ediyor ve bu etkinliğin bloğumda en çok tıklanan tariflere sahip olduğunuda belirtmeden geçemeyeceğim

Blogu olan arkadaslarin bana link atmalarini blogu olmayan arkadaslarin bana tariflerini bir resim ile birlikte mail atmalarini rica ediyorum...

hayattanazicik@gmail.com

sevil şahin dedi ki...

afiyet bal olsun yesinde şifa olsun annesi ona
ellerine sağlık canım
sevgiler

tub@ dedi ki...

çok sevimli görünüyorlar, ellerine sağlık canım

Armina dedi ki...

Çok şirinler ellerine sağlık.