9 Aralık 2013 Pazartesi

NALİA KARADENİZ MUTFAĞI

Hafta sonu eşimle çok güzel bir mekana gittik. Sizinle paylaşmadan yapamayacağım. Yer güneşlide. Nalia karadeniz mutfağı. Favori mekanim oldu. Büyük bir bahcesi var. Eminim yazında cok güzeldir. Menusu zengin. Ne yiyeceğimi seçmekte bayağ bir zorlandım. Yemekler bir geldi aman aman aman
Kuru fasulye tereyağlı harika, pidesi incecik hamuru ile kuşbaşılı kaşarlı müthiş, hamsi çıtır çıtır, Mıhlama ilk defa yedim tavanın dibini kazıdım :) Tatlıda yicektim ama bir dahakine artık:) Ballandıra ballandıra anlatıyorum ki mutlaka gidin diye. Fiyatları da normal bu lezzete az bile.   



Masada küçük kağıtlarda temel fıkraları da var. Çok hoşuma gitti.

1 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Burayı daha evvel de duydum ama gitme fırsatım olmadı.Karadeniz mutfağını çok severim.Paylaşım için teşekkürler :)