19 Haziran 2009 Cuma

GÜNEYDOĞU ANADOLU VE GÜZELLİKLERİ (Başlangıç)

Yaz tatilimize başladık. Eşimle birlikte çok güzel bir 10 gün geçirdik. Benim yoğun isteklerime dayanamadı ve uzun zamandır gitmek istediğim GAP turuna 2 hafta önce JOLLY TUR ile gittik. Ben daha önce turla Çanakkale’ye ve Kapadokya’ya gitmiştim. Çok eğlenmiştim. Ancak eşim hiç turla tatile gitmediği için biraz isteksizdi. Ama çok şükür memnun kaldı ve “sırada hangi tur var” demeye başladı bile J

Nedense her sene yaz tatili deyince akla hep Ege ve Akdeniz gelir. Tamam oralarda çok güzel kesinlikle gidilmesi gereken yerler. Ama neden sadece Ege ve Akdeniz’e gidilir ki? Gerçi tercih meselesi kimi insan bütün gün kumsalda güneşlenip, denize girerek tatil yapmak ister, ben ise gittiğim yerlerin tarihi ve doğal güzelliklerini de görmek, öğrenmek isterim. Biraz yorucu olabilir ama ben gezip, yeni yerler keşfederek tatil yapmayı seviyorum…

Yanlış anlaşılmak istemem ben oralara gidilmemesi taraftarı değilim. Sadece söylemek istediğim şey TÜRKİYE her yönden çok zengin bir ülke. Her köşesi tarih kokuyor. Çok farklı medeniyetler yaşamış bu topraklarda ve onlar tarafından yapılan yapılar, kullandıkları eşyalar günümüzde halen mevcut. Daha da önemlisi bu topraklar için yüz binlerce şehit verildi. Büyük bir mücadele gösterildi. Ülkemize sahip çıkmalıyız. Peki Ülkemizi ne kadar tanıyoruz? Biliyor muyuz geçmişini? Sadece okumak yeterlimi? Bence HAYIR. Kan dökülen bu topraklarda karış karış gezmeden, havasını koklamadan, yaşamadan bilemeyiz.

Güneydoğu Anadolu Bölgesi gerçekten muhteşemdi. Eminim görmediğimiz bir çok yer var. Ama kesinlikle gidilip, görülmesi gereken bir yer. Herkese tavsiye ediyorum. Rehberimizin söylediğine göre daha önceki seneler de fazla gelişmediği tur boyunca yolda mola verecek tesis bulmak bile çok zormuş. Günümüzde gördüğümüz kadarıyla bu konuda çok iyi yatırımlar olmuş.

Biz çok eğlendik. Rehberimiz Murat bey’den, yardımcısı Ertan’dan ve kaptanlarımızdan çok memnun kaldık. Bir daha Güneydoğu Anadolu’yu görme fırsatım olsa aynı yerlere yine giderim. Hiç bıkmadan…
Bol bol resim çektim zaten. Beni tanıyanlar bilir resim çekme hastalığı vardır bende. Ne yapayım çok seviyorum. Sizlerle de paylaşacağım, resimlerle anlatacağım gittiğimiz yerleri. Eminim gördükten sonra en kısa zamanda sizde görmek isteyeceksizin…

1 yorum:

LEMAN dedi ki...

canım fotoları merakla beklıyorum bu arada keşke fiyatlarınıda yazsaydın yaz tatılı için fikir olurdu ekle istersen bilgimiz olsun