18 Haziran 2009 Perşembe

SOBE

Sevgili Yosunbuka beni sobelemiş. Bende hemen cevaplıyorum...

1- kullandığınız kremin markası?

benim kremlere karşı sanki bir antipatim var. ya bir türlü elim varmıyor kullanmaya.
ama çeşit çeşit almayı da severim bu arada:)

2- şu an okuduğunuz kitabın adı?

şu an yeni bir kitap almadım ama en son (yakın zamanda) İclal Aydın - Evlerin ışıkları bir bir yanarken.

3- en son aldığınız 3 ürün adı nedir?

en son kıyafet almıştım. (gömlek, t-shırt, sandalet)

4- en çok sevdiğiniz 3 dizi film?

yaprak dökümü, kurtlar vadisi, (şaşırmayın) papatyam.

5- kullandığınız parfümün markası?

Çok farklı parfümler kullanırım. Ama en sevdiğim ve vazgeçemediğim. Burberry. (Klasik)

Ben de sevgili ümmühan, leydielif, müjde, melike, ipek, fatma, prima rima sobeledim...

5 yorum:

Primarima dedi ki...

Tabiki cevaplarım ama biraz aman alırsa kızmazsın değilmi benım mimlere cevaplar hep uzun sürüyor:)ama cevapsız kalmaz teşekkür ederim:):)

Banu dedi ki...

Cevaplarin cok guzel, ozellikle krem kismi...(bende oyleyimde..)
Parfumun cok hos gercekten , tam bi klasik..
Sevgiler..

atesböcegi dedi ki...

cevaplarını keyifle okudum. Beni sobelediğin içinde çok teşekkürler canım. En kısa zamanda cevaplayacağım. Sevgilerimi gönderiyorum

Saliha dedi ki...

kremlerde bende oyleyım alırım ama ayda 3-4 kere anca surerım...

sevgılerımle...

üç böcek bir çiçek dedi ki...

canım arkadaşım cevaplarını okudum seni birazdaha tanımak hoşuma gitti benide sobe lemişsin ilk defa oluyor en kısa zamanda bende yanıtlayacağım öpüyorum senii herşey gönlünce olsun hayırlı cumalarrr....