14 Eylül 2009 Pazartesi

KÖZLENMİŞ PATLICAN VE KIR.BİBER SALATASI


Merhaba arkadaşlar... Herkese hayırlı haftalar. Bu salatayı ilk kez Arzu'lara gittiğimizde yemiştim ve bayılmıştım. Favori salatalarımdan biri oldu bir anda... Şimdilerde çok moda :))

Malzeme miktarı vermeyeceğim istediğiniz kadar kullanabilirsiniz. Közlenmiş patlıcan ve kırmızı biber, yeşil biber, taze soğan, maydanoz, ve sarımsaklarımızı bir güzel doğruyoruz. Limon, nar ekşisi, zeytinyağı, az sirke ve tuzu karıştırıp salatamıza ilave ediyoruz ve üzerine iri kırılmış ceviz ekliyoruz.. Afiyetle yiyoruz...

Yazarken bile yemiş kadar oldum.. :)



4 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

bende cok severim bu salatayi,köz kokusu patlicana ayri bir aroma katiyor sanki,hergün olsa yerim
ellerine saglik

Betül MUTFAKTA dedi ki...

En sevdigim salatalardan.. Ellerine saglik :)

İnci Yemek dedi ki...

Bizim evin favori salatası:)ellerine sağlık canım nefis görünüyor.kadir geceniz mübarek olsun.

Unknown dedi ki...

Közlenmiş patlıcan ve kırmızı biber müthiş ikili.Bayılırım bu salataya. Ben yaparken hiç ceviz eklemedim. Bir daha ki sefere cevizli yapıcam. Ellerinize sağlık