29 Eylül 2010 Çarşamba

ALMAN PASTASI - II

Günaydın arkadaşlar. Uzun aralar vermeye başladık. Nedeni işler tabiki. 2010 bizim için daha da yoğun geçiyor. Kusura bakmayın sizleride ziyaret etmekte zorlanıyoruz. Ama inşallah en kısa zamanda işler yoluna girecek. Yapılışı çok pratik fazla zamanınızı da almıyor. Bu aralar bu etken benim için çok önemli:) Görüşmek üzere. Sevgiler...

Malzemeler:

Keki için:
2 yumurta
1 çay bardağı şeker
1 çay bardağı süt
3 çay bardağı elenmiş un
1 paket kabartma tozu

Kreması için:
2 su bardağı süt
1 adet yumurta
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı şeker
1 paket vanilya

Yapılışı:
2 yumurta ve şekeri kar gibi olana kadar çırpın. Süt, elenmiş un ve kabartmatozunu ekleyip karıştırın. Yuvarlak kalıba (ben dikdörtgen borcamda yaptım) dökün. 175 derece önceden ısıtılmış fırında üzeri kızarıncaya kadar pişirin. (Benim fırınımda 35 dk pişti) İlk sıcağı çıkınca keki ortadan ikiye kesin. Kek pişerken kremayı hazırlayın. Vanilya hariç bütün malzemeleri ekleyip muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin. Ocağın altını kapatıp vanilyayı ekleyip, karıştırın. Muhallebi soğuduktan sonra kekimizin arasına sürün. Üzerine bol pudra şekeri serpin. Afiyet olsuuun:)

19 yorum:

TATESAL dedi ki...

Arzucum çok severim alman pastasını ellerine sağlık canım,afiyet olsun sizlere...

gullesu dedi ki...

ellerinize sağlık ... pratik tarifler benim içinde çok önemlidir.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Arzucuğum işlerin yoğunluğunu bilmezmiyim akşam konuşacak hali kalmıyor insanın Alman pastası hep denemek istediğim bir tarif seninki malzemeleri llede çok pratik ellerine sağlık sevgiler...

lezzet sarayı dedi ki...

pastan harika olmuş canım ellerine sağlık

Mimosa Café dedi ki...

en sevdiğim pastalardan biridir. elinize sağlık. işlerde kolaylıklar. sevgiler.

NiLaY dedi ki...

geçen gün pastanede aradım yoktu, ben de yapıyım diye düşünmüştüm bu tarif süper oldu canım :) teşekkürler..

Unknown dedi ki...

Arzucuğum hepimiz yorun işlerle uğ
raşıyoruz.Rabbim yardımcımız olsun pastan süper ellerine sağlık öpüyo
rum.

Cafe Pepela dedi ki...

Rabbim tatlı yoğunluklar versin.
Kolaylıklar dilerim.
Pasta çok güzel görünüyor.
Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Pastan gerçekten çok pratik. Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Hem hafif hem de çok nefis bir pasta,ellerine sağlık..İşlerinde kolaylıklar diliyorum..muhabbetle..

eda bayraktar dedi ki...

ooo en sevdiğim...
bayılırım...
puding yapmaktan öteye geçemeyen
-bi de piramit pasta-
ben..umarım bi gün yaparım:)
elinize sağlık...

kalpkurabiye dedi ki...

canım aman kendinize dikkat edin:(
yoğun çalışmak zor iş..
ama pastanızdan bir dilim yiyiynce sanırım yorgunşuk falan kalmaz ne dersin:)

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Bayılırım canım
Çok güzel olmuş
Ellerine sağlık canım
sevgiler

balböcükleri dedi ki...

alman pastasının her haline bayılırım ellerine sağlık

hayat dedi ki...

Canım, pastan çok güzel görünüyor.Eline emeğine sağlık,
Sevgiyle kal...

MaRdİnGeLiNi dedi ki...

Çocukluğumda daha fazla olurdu pastanelerde...Belkide o zamanlar fazla pasta çeşidi olmadığındandır.Ama bu sade görünümlü pastanın lezzetini hala son moda pastaların bir çoğuna değişmem.Tarifini görünce çok sevindim,en kısa zamanda deneyeceğim...

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok güzel duruyor fotoprafta. Eminin tadı da öyle:) Ellerine sağlık nefis...

Hülya dedi ki...

Arzucum merhaba, ben hıc denemedım degısık bır pasta tarıfı arayanlar ıcın bırebır. Muhakkak deneyecegım!

rumma dedi ki...

Harika bir görüntü ellerinize sağlık..

sevgiler..