6 Aralık 2010 Pazartesi

"ALPEREN BABY'S SHOWER"

Merhaba sevgili dostlar. Gecikmiş bir yazı olucak ama yoğun bir hafta geçirdim. Daha önce sizlere bahsetmedim ama bir kaç hafta içinde ailemize yeni bir üye katılacak. Alperen'imizi dört gözle bekliyoruz. Hayatımız baştan sona değişecek biliyoruz ve büyük bir heyecanla eşimle birlikte oğlumuzu bekliyoruz. Açıkçası çok merak ediyorum. Hem anne olarak kendimi hemde oğluşumu:) Herşeyden önce sağlığı yerinde olsun en önemlisi bu bizim için. Kime benziyeceği ve nasıl bir bebek olacağı bize neler yaşatacağı diğer merak konularım:) Anne olucam ama halen inanasım gelmiyor ne zaman büyüdüm ben???

Alperen gelmeden hoşgeldin pastasını kestik bile. Sevgili Gülay ve Sevil sayesinde. Çok güzel bir organizasyon hazırladılar bizim için. Bizim diyoruz artık iki kişiyiz:) Hiç aklıma gelmezdi hayatımda böyle mükemmel bir günün olacağı. Ev sahipliğini Sevgili Gülay yaptı. Kendim yapsam bu kadar yapamazdım kesin. Gördüklerim karşısında diyecek şey bulamıyorum. Gülay herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüş sağolsun. Balonlar, süsler, hazırlamış olduğu harika pasta ve kurabiyeler... Herşey çok güzeldi kızlar çok çok teşekkür ederim. Davetimize katılan bütün dostlara da buradan çok çok teşekkür ediyorum. Vakit ayırıp bizleri yalnız bırakmadınız sağolun arkadaşlar.

Bugünden itibaren evdeyim artık. Doğum öncesi iznime ayrıldım sonunda. Önceden son bir hafta kalana kadar bile çalışırım ne olucakki diyordum ama işin aslı öyle değilmiş. Boyun ve sırt ağrılarım çok olamaya başlamıştı. Son bir haftadır çokta uykum gelmeye başlamıştı dayanamıyordum ama şimdi evdeyim ya cin gibiyim uyku muyku yok:) Son 3 hafta içindeyim bakalım hakkımızda hayırlısı olsun... Sevgili Sevil bloğunda parti hakkında çok güzel bir yazı yazmış. Çok duygulanmıştım okuyunca tekrar teşekkürler canım...

Masamızda gördüğünüz gibi yok yoktu. Daha öncede söylediğim gibi Gülay harika bir pasta yapmıştı. Kurabiyeler, Kar Topu, Ispanaklı-Pırasalı Börek ve tavuk salatası da Gülay tarafından yapılmıştı. Sevil Arpa şehriye salatası , Yasemin Lor peynirli salata, Neval Abla dereotlu peynirli poğaça Arka Mahalle üyesi sıra arkadaşım Sibel:) Pazılı gül böreği getirmişti. Hepsi birbirinden lezzetliydi. Ellerinize sağlık arkadaşlar. Bende Elmalı Kurabiye, yoğurtlu Brokoli-Kabak-Havuç Salatası annem tarafından yapılan Su Böreği ve yaprak dolması getirmiştim:) Sevgili Tümay ve yakında doğacak olan Simay bebekte bizimle birlikteydi. Tümayla aramızda 10 gün var. ALLAH bir avazda kurtasın hayırlı doğumlar diliyorum arkadaşım. İçimde olupta söyleyemediklerimi aşağıdaki resimler anlatıyor sanırım...:)



12 yorum:

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Hamilelik ne guzel yakismis sana, yuzun isil isil! masallah! Insallah dogumun kolay ve cabuk gecer (normal dogum yapacaksin tahminim). dogum gununde kutlu olsun, nice senelere ins. oglusunla esinle beraber!

Baby shower da harika olmus, guzel bir gun gecirmissniz belli!

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Çok güzel bir gündü... İkinci bebeğe bende istiyorum burdan duyurulur :)) Şaka bir yana gamzeli gülücüklerin günün özeti bence....
Hoşgelesin Alperen...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
hayırlısıyla gelsin kuzucuğun. Allah kolay doğum nasip etsin. Sevgili arkadaşlarının hazırladığı bebek partisine bayıldım. Hepsinin ellerine sağlık. Her şey birbirinden güzel olmuş.
O gamzeli yanaklardan gülücük hiç eksilmesin dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Selam Zuzu nabersin,neler yapıyorsun bakem sen oralarda,gerçi az çok belli oluyor neler yaptığın :)) burdayken (işyerinde) uyuyordun evde cin gibisin maşallah...Görüyorsun heryerden takip altındasın facebook,blog ona göre yani :))

Canım herşey çok güzel olmuş gerçekten,emeği olan herkesin ellerine sağlık...

Allah'a emanet olun,arasıra Alperen'e selam ve sevgilerimizi söylemeyi unutma olur mu :))Haydi öptüm..

Yasmin

Adsız dedi ki...

Arzuyu Tanıdığımda 16 yaşında narin
bir kız çocuğu idi yıllar ne çabuk geçti ve şimdi anne olmaya hazırlanıyor,hala inanamıyorum...
Ama alperenimi görünce inanacağım herhalde,çokiyi bir anne olacağına eminim (biran önce 26 Aralık gelsin alpereni görmek içinde sabırsızlanıyorummm bu arada)Nice mutlu yıllara arzucuğum umarım uzun yıllar dostluğumuz ve arkadaşlığımız devam eder.Güler

Nilgün Komar dedi ki...

su gibi aksın geçsin bu günler.. bebişine sağlıkla kavuş şekerim ... muck

kalpkurabiye dedi ki...

selamacığıma katılıyorumm çok şeker görünüyorsun maşallah bu pozitiflik yakışıklıya da geçmiştir kesinn:D
allah hayırlısı ile almayı nasip etsin kucağına..

çeşnici Handan dedi ki...

Canım hayırlısıyla bebişini kucağına al. Partin çok güzel olmuş emeği geçenlerin ellerine sağlık.

Tümay Öztürk dedi ki...

Canım Allah sana da hayırlısı Alperen'i sağlıkla kucağına almak nasip etsin. Beni sormuşsun mailinde. Walla iyiyim. Doktorum dün bu hafta doğum yapma haftaya dedi. hep yat dedi. Bakalım hayırlısı:) Çok güzel bir gündü gerçekten o gün. Hep böyle mutlu ol bebeğinle de inşallah...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Selma'cım teşekkür ederim. Tahmin ettiğin gibi normal doğum istiyorum ama hayırlı bakalım ALLAH bilir...

Sibel, Yasemin ve güler ablacım ne güzel şeyler yazmışsınız. Teşekkür ederim. Bende sizleri buradan takip ediyorum ona göre. Bu arada güler abla ben bile şnanamıyorum anne olacağına senin gibi Alpereni görünce kabullenicem galiba:)

Güzerl yorumlarınız içinde teşekkürler arkadaşlar.

Tümaycım hayırlı haberlerini bekliyorum cnm. Arkandayım merak etme:)

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

canım benim,gerçekten harika bir gün olmuş,güzel gözlerin hep böyle gülsün inşallah:)Herkesin ellerine sağlık canım
öperim gamzelerinden:)

Betül KAVAL dedi ki...

arzucum bende gelecektim ama malessef olmadı.. doğumdan sonra gelirim inşallah.alah hayırlı doğum nasip etsin canım.

öpüyorum canım