20 Kasım 2011 Pazar

BADEMLİ MUHALLEBİ

 uzun bir ara verdik biliyorum. İşyerinde işler çok yoğun, evde Alperen evde bütün vaktimi alıyor bundan şikayetçimiyim. kesinlikle hayır. hayatımdaki en güzel şey benim için. arayı uzattık başlangıcı güzel bir tatlıyla yapayım dedim. Çokta hafif oluyor. Bir kaşık alırmısınız?

Malzemeler:

1 lt süt
3 çorba kaşığı nişasta
1+ 1/2 çorba kaşığı un
1 su bardağı şeker
1 çorba kaşığı tereyağ
1 çay bardağı çekilmiş badem
1/2 çorba kaşığı damla sakızı reçeli

Yapılışı:

İlk önce bademleri haşlıyoruz kabuklarını soyup rondoda çekin. Süt, un, nişasta ve şekeri karıştırarak muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin. damla sakızını ve tereyağını ekleyip, bir taşım daha kaynatın mikserle ile 5 dk. kadar çırpın en son bademleri ekleyip, karıştırın ve kaselere koyun. Soğuk olarak sevis edin. Afiyet olsun...

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık muhallebi süper sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Ellerine saglık
Mis gibi badem tadı.......
Afiyetle sevgiler...

Elifin Terazisi dedi ki...

Bir kaşık değil, bir kase isterim. Ellerine sağlık:)

zeymurancafe dedi ki...

çok severım ben bu tatlıyı cunku sütlü,ellerıne sağlık

pembe kekik dedi ki...

Sütlü tatlılar en güzel tatlılar benim için.Ellerinize sağlık.

LEZZETİKRAM dedi ki...

hoşgeldin ;) ellerine sağlık sütlü tatlıları çok severim :)

mandalincikmazi dedi ki...

Ellerine sağlık
nefis görünüyor tabi ki alırım bir kaşık bana yetmez kaseyi isterim bennn..........

kalpkurabiye dedi ki...

canınız sağolsun canımm:)
dönüşünüz muhteşem oldu mis gibi bir muhallebi:)

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Tamam, tatlı yiyip tatlı konuşmaya başlayacağız :)

bademcicegi.com dedi ki...

slmlar:) nefis görünüyorrr ellerine saglık canım:)

Birsel ve İrem dedi ki...

Pratik ve nefis bir tatlı, ellerinize sağlık.
Sevgiler.