19 Şubat 2013 Salı

FAİRY İLE LEZZETİ BOL ZAHMETİ AZ TARİFLER


Bu haftasonu çok keyifli bir cumartesi geçirdim. Aylardır işyerinde süren bütün stresim bir anda kayboldu diyebilirim. Geçtiğiiz haftalarda Medyaevi İletişim Özlem Hanım’dan Fairy ile ilgili davet aldım. Hiç bu kadar keyifli geçeceğini tahmin bile edemezdim. Fairy ile sevgili Sedef İybar’ın evine konuk olduk. Daha önce tanıdığım fakat bu etkinliklede tanışma fırsatı bulduğum arkadaşlarım oldu. Normalde birbirimizi takip ediyoruz ama yüzyüze görüşmek daha eğlenceli ve şaşırtıcı olabiliyor.
 
 
Sedef hanım harika bir evsahibiydi. Bir kere çok samimi, sıcak, güleryüzlü…. Tanıdığıma çok memnun oldum. Herşeyi özenle hazırlamış, en ince detayları bile düşünmüştü. Masadaki ve evin belirli yerlerinde bulunan küçük kırmızı çiçeklere bayıldım. Herşey çok güzel ve kusursuzdu. Şunu söyleyebilirim Sedef Hanım, çok titiz ve işinde mükemmelliyetçi birisi…

Sedef İybar’ın Türkiye’nin en ünlü 12 şefinin aileleri için pişirmeyi sevdikleri yemekleri derlediği “Lezzeti Bol Zahmeti Az Tarifler” kitabı 12 şefin fırın yemeği tariflerinden oluşuyor. Sedef hanım bu kitabındaki bazı yemekleri bizim için hazırlamıştı. Hepsi birbirinden lezzetliydi. Hepsinin tadına baktım. Akşam yemeği bile yiyemedim diyebilirim o derece şiştim:)))
 

Tabiki yemekleri yapmakla iş bitmiyor. Birde tabakları, kapları temizlemek var. Burada da devreye FAİRY giriyor. Bu etkinliğe katıldığım için söylemiyorum. Bulaşık makinesi deterjanı olarak Fairy kullanıyorum ve çokta memnunun.

Bu güzel davet için Fairy’e, Sevgili Sedef İybar’a ve Medyaevi İletişime çok teşekkürler…

4 yorum:

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Ne güzel bir gün geçirmişsiniz..Yemekler de güzel görünüyor afiyet şeker olsun:))))

Unknown dedi ki...

çok hoş,
sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

ne diyelim :)
etkinliğiniz bol olsun:))
sevgiler..

Ev tadilat işleri dedi ki...

Güzel bir etkinlik olmuş :)