10 Nisan 2009 Cuma

YUMURTALI PATATES

Pazar günü kahvaltı için ne yapsam, ne yapsam diye düşünürken aklıma en sevdiğim ve uzun zamandır yapmadığım yumurtalı patates geldi. Eşimin mide rahatsızlığından dolayı kızartma yapmıyorum ama bir kerececikten bişey olmaz dimi:)
Malzemeler :

2 adet büyük bor patates
4 adet yumurta (yumurtalarım minikti zaten)
sıvıyağ
kırmızıbiber
tuz

Yapılışı :

Patatesleri küçük küçük küp şeklinde doğrayıp kızartın. Yağını fazla süzmenize gerek yok. Daha sonra teflon tavaya patatesleri koyun. Ayrı bir kapta yumurtaları kırın, tuzunu ekleyip, çırpın. Çırpma işleminden sonra patateslerin üzerine döküp ara ara karıştırarak pişirin. Üzerine kırmızı biber dökerek servis yapabilirsiniz. Afiyet olsun...

12 yorum:

Unknown dedi ki...

öğrencilik yıllarımın en favori yemegiydi.şimdi ara sıra yapar oldum.hatırlattıgın için teşekkürler.

TATESAL dedi ki...

Nefis görünüyor,ellerine sağlık...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Arzucuğum ellerine sağlık bizde böyle severiz afiyetler olsun.
*
Bu arada kurabiyeler de bir soru iletmişin tesadüf gördüm. yoruma açık olumca eskilere bakamıyorum not düşmek istedim.
Ben arkadaşlara yaptırıyorum.kendim yapmadım hiç. veya hazır paket sade alıp yurt dışından getirttiğim gıda boyalarını kullanıyorum.
umaraım cevap yeterlidir. pastacı arkadaşlar mutlaka seni yönlendirecektir canım.
Kolaylıklar dilerim.
sevgiler.

Unknown dedi ki...

İNAN BU AKŞAM YAPTIM KAHVALTIYA DEĞİL AMA UZUN ZAMANDIR CANIM İSTİYORDU AKSAMDA AKLIMA GELİNCE YAPAYIM DEDİM SABAHI BEKLEYEMEDİM:) ELLERİNE SAĞLIK...

keskinli dedi ki...

dogrusu tam kahvaltilik olmus ellerine saglik sevgiler iyi hafta sonlari

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

çok severim çoook
ellerine sağlık canımcım
nefis görünüyor.

öpüyorum
mutlu mutlu pazarlar dilerim

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Bir patates hastasi olarak hiç duymadigim, bilmedigim bir tarif.. Mutlaka denicem.. Ellerine saglik :))

atesböcegi dedi ki...

yoğunluktan bi kahve içmeye gelemedim son günler.kızlar beni ödüle layık görmeniz çok mutlu etti sağ olun.sizlerde fazlasıyla hak ediyorsunuz. Yumurtalı patates harika olmuş ellerine sağlık Arzucum.kocaman sevgiler

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Evet Ümmühan bayağ oldu görüşmeyeli. Bu ödülü herkes fazlasıyla hak ediyor. Ortada bir emek var. Görüşmek üzere. Sevgiler...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Betül'cüm hiç denemediysen mutlaka yapmalısın. Ben çok sevdiğim için bu kadar abartmış olabilirim:) Sevgiler...

Primarima dedi ki...

öZELLİKLE PAZAR KAHVALTILARININ VAZGECILMEZIDIR BU YUMURTALI PATATES COK AMA COK SEVERIM BEN :)

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ENFES BENİM DE KURTARICI YEMEĞİMDİR KOLAY VE LEZZETLİ SEVGİLERİMLE