17 Haziran 2009 Çarşamba

VİŞNELİ PASTA

Biz bu aralar tatlı krizine girdik galiba hep tatlı şeyler ekler olduk bloğa. Pastanın kremasını Nunu'dan aldım. Çokta güzel oldu. Öğlen işyerinde arkadaşlarla afiyetle yicez...




Malzemeler :

Sade hazır pandispanya
10-12 adet vişne


Kreması için:

1 bardak süt (1 parmak az)
3 yk. şeker
1 yk. (silme) mısır nişastası
1 yk. (silme) un
1 yumurta sarısı


1 su bardağı süt (1 parmak az)
1 paket kremşanti


Yapılışı :

Tencereye krema için süt, şeker, un, nişasta ve yumurta sarısı konulur, muhallebi kıvamına gelene kadar karıştırılır. Soğumaya bırakılır. Ayrı bir kapta süt ile kremşanti hazırlanır. Soğuyan kremaya eklenip, iyice karıştırılır. Pandispanyayı vişne suyu ile de ıslatabilirsiniz ben sütle ıslattım. Araya kremanın yarısını sürün, vişneleri yerleştirin. Geriye kalan kremayı da pastanın üzerine sürün. Ben süslemek için Pınar'ın hazır çikolata sosunu kullandım. Afiyet olsun...

6 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Merhaba,
Ellerinize sağlık. Çok güzel bir görüntü.
Sevgiyle kalın.

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Pastanelerde satılan pastalar gibi duruyor.

Unknown dedi ki...

HARİKA BİR LEZZET.. ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
SEVGİLER...

ipek dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.

Saliha dedi ki...

tam yaz tatlısı;pratık hafif...ellerıne saglık arzu..

sevgılerımle..

zeynep dedi ki...

ELLERINIZE SAĞLIK ÇOK ŞIK BIR PASTA OLMUŞ