9 Temmuz 2009 Perşembe

ZEYTİNYAĞLI BARBUNYA

Yaz günlerinin en güzel yemekleri Zeytinyağlılar. Hem doyurucu hem de hafif oluyor... Resimler biraz acele oldu ama...

Malzemeler :

1 kg Barbunya
1 adet soğan
2 adet büyük domates
1 adet havuç
zeytinyağ
tuz
üzerine maydanoz

Yapılışı :

Tencereye yağ ve küçük küçük doğranmış soğanları ilave edip kavurun. Daha sonra küp küp doğradığınız havuçlarıda ilave edip, kavurun. Son olarak barbunyayı, doğranmış domatesleri, tuzunu ve üzerini geçecek kadar su ilave edip, pişirin. Soğuduktan sonra maynozlarla süsleyip, servis yapabilirsiniz...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Enfes. Ellerine sağlık.

Arzu dedi ki...

ellerinize saglık
Ben barbunyayı çok severim ama bir türlü yapmasını beceremem.
Saatlerce pişer ve hala ciğ gibidir.
acaba barbunyayi ben mi secemiyorum.
Tazesi ile de denedim ama yapamiyorum
Sizi kutluyorum
Gercenkten barbunya yapabilenlere hayranım
ellerinize saglık
Sevgiler

üç böcek bir çiçek dedi ki...

barbunya yanına pilav bide karpuzz ımmmmmm süper ellerine sağlık cnmm afiyetler olsun ben biraz geç yazdım galiba yorumumu yoğunluğuma ver:))) sevgilerr

TAZE NANE dedi ki...

Ben alıyım bu güzel yemeği.
Bu sıcaklardan çok bunaldım.
Bugün mutfağa giremiyorum.
Sevgiler.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

zeytinyağlı bütün yemeklere bayılıyorum inan...hele barbunya mımmmm çok severim.
ellerine sağlık canım
çok öpüyorum

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Sevgili Arzu,
Ben düdüklü tencerede pişiriyorum. Güzel oluyor. Sen azmet denemeye devam et arkadaşım...