21 Aralık 2010 Salı

FINDIKLI KURABİYE

Evde vakit geçirmek gerçekten zor iyiki Oktay Usta var:))) Şu an onu izliyorum çok güzel bir poğaça yapıyorlar. Sizlerde izliyormusunuz? dün hastaneye gittim beyfendinin aramıza gelmeye niyeti yok şu an için tabi. Cuma tekrar gidiyorum bakalım neler olucak:) Heyecanla bekliyoruz. Dün yoğun bir gündü hastaneden sonrada misafirlerim vardı. Onlar için ağızda dağılan bu kurabiyeyi yaptım. Evde de gidip gelip yiyip duruyorum tabi:(

Malzemeler:

1 paket margarin (oda sıcaklığında yumuşamış)
1 çay bardağı sıvıyağ
4 yemek kaşığı buğday nişastası
4 yemek kaşığı pudra şekeri
1 paket vanilya
1 s.bardağı dövülmüş fındık
alabildiği kadar un
üzerine pudra şekeri

Yapılışı:

Margarin, sıvıyağ, nişasta, pudra şekeri ve vanilyayı ekleyip karıştırın. Yavaş yavaş un eleyerek yoğurmaya başlayın. Dövülmüş fındıkları ekleyin. Kulak memesi yumuşaklığında hamur elde edene kadar un ilave ederek yoğurun. İstediğiniz şekli verip önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişiriyoruz. İlk sıcaklığı geçtikten sonrada üzerine pudra şekeri serpiyoruz....

12 yorum:

Yeşim dedi ki...

Kurabiyeler nefis
ellerine sağlık
Oktay ustayı seyretmek iyide gelen kilolar kötü:))
bir çok tarif denenince sonuç belli:)
Sanırım küçük misafirinizin gelmesi yakın ,Rabbim hayırlı doğumlar versin.
sevgiler...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

son günler de geçmek bilmiyor değil mi arzucuğum,yorma kendini fazla ,dinlen bol bol canım benim,
kurabiyeler de nefis olmuş.elelrine kollarına sağlık canım
çok öpüyorum

mutfagabuyrun dedi ki...

kurabiye çok güzel görünüyor.eminim lezzetide öyledir.ellerinize sağlık.sevgiler.

lezzet sarayı dedi ki...

nefis olmuş kurabiyeler ellerine sağlık.

DATLIM dedi ki...

Fındığın pişerkenki kokusu beni hep heyecanlandırmıştır :)ellerinize sağlık misler gibi koktu

Rozerin'in Annesi dedi ki...

ellerine saglik...harika gorunuyor..sevgiler..

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık. harika görünüyürlar. keşke oktay ustayı izleyebilsem haftaiçi hergün işteyim:(

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık süper tabağı alıp kaçıyorum öptüm.

lezzet-i mekan dedi ki...

siz hamileymişsiniz ne güzel, size hayırlı kolay bir doğum dilerim. kurabiyenin lezzeti buralardan bile görünüyor, ellerine sağlık. iyi geceler dilerim. sevgiler.

Betül KAVAL dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık canım.

sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Harika görünüyorlar ellerine sağlık canım.

kalpkurabiye dedi ki...

canım katılıyorum iyiki oktay usta var:)
gündüz kuşağında izlerim dediğim tek program:) annem bide göznurunu izliyor amaa ben onuda sevmiyorum:)
kurabiyelerin nefis ellerine sağlık canımm:))